Loading....

Blog Page

Українські моряки повторно блокуватимуть трасу Одеса-Київ

ГО «Українське об’єднання моряків» (Ukrainian Seafarers Union) повторно збирає моряків 12 лютого 2021 року в Одесі, Києві, Херсоні, Ізмаїлі, Маріуполі на всеукраїнську акцію протесту проти корупції у сфері дипломування моряків та неадекватної реакції керівництва морської галуззі на попередню акцію протесту, яка відбулась 25 січня 2021 року. В Одесі планується перекриття траси Одеса-Київ. У столиці України планується пікет біля Посольства США в Україні.

Звертаючись до моряків, членів їхніх родин, родичів та друзів, ГО «Українське об’єднання моряків» зазначило наступне:

«Мало того, що Міністерство інфраструктури України & Co створює корупційні умови, ніяк не відреагувало на Всеукраїнський протест моряків 25 січня 2021 року, так воно ще й звинувачує моряків України в тому, що вони не є моряками, що проблема корупції відсутня! Вони тримають всіх за дурнів, у тому числі Президента України! Вони нахабно брешуть всім, щоб зберегти корупцію! Це історія про те, коли більше сказати нічого, а виправдовуватися потрібно!»

12 лютого 2021 року о 9:30 відбудеться черговий масштабний протест моряків України! Якщо хтось з чиновників вважає, що в сфері підготовки та дипломування моряків немає тотальної корупції, а протести проплачені – ЗАПРОШУЄМО ВСІХ ЧІННОВНІКОВ 12 ЛЮТОГО НА ПРОТЕСТ ДО ОДЕСИ! МІНІСТРА ІНФРАСТРУКТУРИ ТА В.О. НАЧАЛЬНИКА МОРСЬКОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАПРОШУЄМО ОСОБИСТО!

Ми вимагаємо:

1) Зустрічі з Президентом України.

2) Створення Робочої групи при Офісі Президента.

3) Відставки Міністра інфраструктури України Владислава Криклія.

4) Відставки В.О. Начальника Морський адміністрації України Андрія Глазкова.

Місце проведення акцій протесту:

– ОДЕСА (за участю моряків з МИКОЛАЄВА): перекриття траси Одеса-Київ біля КП «Дачне» (перший пост поліції, учасників без власного транспорту чекатиме автобус біля головного входу в одеський автовокзал (вул. Колонтаївська, 58)).

– КИЇВ: Посольство США в Україні, вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського, 4 (колишня вул. Танкова).

– ХЕРСОН: Херсонська обласна державна адміністрація (площа Свободи, 1)

– ІЗМАЇЛ: Ізмаїльська міська рада (проспект Суворова, 62).

– МАРІУПОЛЬ: Театральна площа, 1.

Детальніше про корупційні схеми.

25.01.2021: Всеукраїнський протест моряків проти знищення галузі

Шановні моряки України!!!

Прошу звернути Вашу увагу.

Ні для кого вже не секрет, що в сфері підготовки та дипломування моряків України діє організована злочинна група, яка:

1) Незаконним шляхом відняла у МОРЯКА право на складання іспиту, отримання сертифікату, робочого диплома, паспорта моряка, послужний книжки самостійно.

2) Створили «КЛУБ» навчальних тренажерних центрів. В них підняли ціни на сертифікати в 10 разів. В один день з 650 грн до 6500 грн.

3) Створили керованих агентів (з сьогоднішнього дня перейменували на помічників), у яких вказівки – максимально поширювати по всіх соціальних мереж їх існування, брати документи з моряка, хабар з моряків і віддавати ляльководам. Головне вказівку агентам – зібрати більше грошей з моряків і передати в ОПГ. Чим більше агент приваблює моряків в корупційну схему, тим більше отримати кешбек в кінці місяця.

Діє ОПГ своїм впливом на Державний реєстр документів моряків України, незахищений кабінет моряка, відкриттям своїх НТЦ, розставлених своїх членів ДКК, розставлених керованих людей і начальника в Морської адміністрації / Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, який будуть лобіювати тільки інтереси ляльководів, тим самим знищуючи морську галузь, впровадженням своїх людей до Міністерства.

Основна мета ОПГ – знищити моряків і морську галузь.

Моряк України!!!

Моряки України!!!

Вас 150 тисяч!!!  

Родини моряків!!! 

Досить терпіти таке приниження. Вони кожен день грабують вас і вашу родину. Ви працюєте кожен день, ризикуєте своїм життям. Кожен день на судні – це випробування. Що вони можуть знати про те, коли у моряка:

  • Народжується дитина, а Ти її зможеш побачити тільки через 5 місяців, тому що тобі потрібно бути в рейсі і заробляти на життя гроші.
  • Коли помирає близька людина, а Ти посеред океану і можеш навіть не знати про це.
  • Коли качає 7 днів так, що не розумієш де ніч і день.
  • Коли не можеш зв’язатися з родиною тижнями на переході і не можеш запитати навіть як у них справи.
  • Ваше сімейне життя проходить повз вас.
  • Ви не можете фізично бути присутнім на найважливіших подіях, діти ростуть і виховуються без вас.

Знаєте, можна писати тисячі мотиваційних промов …

Їх парадигма дуже проста: перетворити моряків в безвольне стадо рабів, котре надає чесно зароблені гроші на шкоду собі, своєму здоров’ю, за рахунок розлуки з вашими родинами.

Ці державоруйнівники вважають моряків за сміття, непотріб, банкомати без пін-коду, дійних корів.

Запитайте себе: що залишиться після нас нашим дітям?

Приниження, сором, рабство?

Так, якщо ми не знайдемо в собі стрижень боротьби і будемо продовжувати плазувати і мовчати перед цією зграєю україноненависників!!!

25 січня Ukrainian Seafarers Union організовують всеукраїнську акцію проти організованої злочинної групи, яка позбавляє моряків права на працю і краде їхні гроші, тим самим знищуючи морську галузь, так як міжнародні судновласники відмовляються від українських моряків, моряки залишаються безробітними, не мають можливості зробити морські документи і привозити в Україну іноземну валюту.

Всі моряки, працівники портів, їх сім’ї, родичі, знайомі приєднуйтесь!!!

Нам потрібно об’єднуватися!!!

Мітинги проходитимуть в Херсоні, Ізмаїлі, Києві, Миколаєві, Маріуполі, Одесі.

Всі, хто хоче взяти участь в акції, пишіть в особисті повідомлення 📩

⚠️Переконливе прохання, додавайте в групу ваших знайомих моряків, членів їх сімей, моряків, які працюють в порту⚠️

Разом ми сила!!!

Мітинг проти корупційних схем у сфері дипломування моряків

Шановні моряки,

На превеликий жаль, Морська Адміністрація та Міністерство Інфраструктури хочуть всіляко знищити моряків і морську галузь до кінця.

Морська Адміністрація, яку очолює в.о Глазков А.В – капітан, своїх же моряків заганяє в яму. Всі обіцянки МІУ і морада всіляко ігнорують. Мін’юст повернув наказ через недієвий інструмент як підтвердження стажу через прикордонну службу (а схема б на цьому і працювала б), вони планували рубати всіх моряків саме на стажі. Залишати послужну книжку і паспорт моряка не хочуть, так як схема не буде працювати.

Тепер нові схеми будують: трудову книжку (за наявності), інформацію про Страховий стаж з Реєстру застрахованих осіб, копію трудових договорів, підтвердження оплати праці у відповідності з трудовими договорами, (і на закуску) копії податкових декларацій про майновий стан і доходи за період, який підтверджується …….. адже упустити можливість заробітку з підтвердження – це не про морад або МІУ.

Моряки, задумайтеся: скільки можна терпіти ці приниження, це свавілля, якому ми піддаємося на своїй же землі!

Вони вважають нас легким заробітком, з якого можна збагачуватися і набивати свої кишені нашою важкою працею і здоров’ям, яке ми міняємо на гроші – працюючи дуже часто в пекельних умовах далеко від своїх родин, намагаючись прогодувати наших дітей!

Ви хочете бути їх корупційної мішенню і банкоматом без пін-коду?

Ви дійсно хочете платити неймовірно величезну данину за дипломування та сертифікацію, намагаючись довести цим офісним та посткорабельним щурам свою кваліфікацію, якої у них ніколи і не було?

Ви хочете дозволити їм дуже скоро обкласти Вас липовими податками?

Це ваше право. А хто вважає по-іншому, то приєднуйтесь, разом, 14 грудня, в Києві, мітинг буде проходити біля Офісу Президента (вул.Банкова 11) о 9.00 ранку. 

за нашої офіцерською честю і гідністю, за нашою перемогою над цим свавіллям!

Мета мітинга:

  1. Відставка і залучення до відповідальності всіх чиновників і їхніх спільників, які беруть участь в корупційній схемі в сфері дипломування. В першу чергу, Андрія Глазкова, який був призначений в.о. глави Морський Адміністрації під час засіданні комітету ВРУ по питанням транспорту та інфраструктури 30.09.2020.Питання про корупцію в сфері дипломування був розглянутий комітетом в результаті широкого поширення відеозвернення моряків і завдяки активній участі депутата ВРУ Юлії ДіденкоКомітет ВРУ проголосувала за звільнення глави Морський Адміністрації Сергія Звягінцева призначення Андрія Глазкова.

    На засіданні комітету ВРУ 30.09.2020 були присутні представники нашої організації – ми особисто чули обіцянки Андрія Глазкова побороти корупцію з сфері дипломування.

    Але, всупереч його обіцянкам, ситуація в сфері дипломування за останні 2 місяці значно погіршилася. Чи це є “покращення”?

    Крім цього, Морська Адміністрація в особі Андрія Глазкова під час обговорення Наказу Міністерства Інфраструктури (09.12.2020) про спрощення системи дипломування різко змінила свою позицію. Андрій Глазков вніс пропозицію зобов’язати моряків для перевірки стажу, надавати:

– трудову книжку (за наявності);

– інформацію про Страховому стажі з Реєстру застрахованих осіб;

– копію трудових договорів;

– підтвердження оплати праці у відповідності з трудовими договорами;

– копії податкових декларацій про майновий стан і доходи за період, який підтверджується.

Пропозиції Андрія Глазкова все експерти морської сфери вважають деструктивними – тому що документи фінансової звітності не можуть бути використані для цілей підтвердження збереження моряком професійної компетентності.

  1. Підписання Наказу Міністерства Інфраструктури про спрощення системи дипломування, в редакції, з урахуванням консолідованих правок експертів морської сфери, без останніх доповнень Морський Адміністрації.
  1. Скасування усного іспиту на присвоєння та повернення спільних протоколів морським навчальний закладам.
  1. Прийняття Закону України, який вносить зміни до Кодексу торговельного мореплавства в редакції, з урахуванням консолідованих правок експертів морської сфери (проект закону надано профільному комітету ВРУ).

Автопробіг 2.0

Одеса , Ізмаїл, Херсон, Київ , Миколаїв!
Спасибі Морякам України, які проявили активність, приїхали брати участь в мітингу і в боротьбі проти гідри корупційних і незаконних схем у сфері підготовки та дипломування моряків.
Окрім принесеної «зброї» – плакатів з гаслами про протидію корупції, моряки влаштували автопробіг.
Нам потрібно об’єднуватися і боротися!
Моряк більше не буде мовчати!
Нас вже набагато більше, є вже представники нашої організації і в інших містах України!
Те, що в Одесі жоден представник установ (Моррічсервіс, Капітанія, Інспекція) не вийшов на діалог, показує їх справжню сутність. В черговий раз доводить те, що вони всі учасники однієї корупційної схеми і бачать в моряках тільки засіб заробітку, при цьому сидячи на стільці рівно і не докладаючи жодних зусиль, в той час як моряк кожен день в рейсі ризикує своїм життям.
Величезна Ганьба всім працівникам цих установ!
Капітан Морського порту. Який це капітан, якщо моряки стоять під Капітанією і не вийти на 2 хвилини поспілкуватися?! Ганьба!
В Інспекції замурували, позакривали всі двері і викликали охорону і поліцію! Від кого ви побачили небезпеку?
Від моряків? Якби не моряки знати б вас ніхто не знав, ганьба!
Best Regards,
Ukrainian Seafarers Union

Зустріч з т.в.о. Морської Адміністрації

Глава орагнізації Король Крістіна зустрічалася з т.в.о. морської адміністрації Глазковим А.В.

Він сказав, що готовий до сприяння і до поліпшення.

Після була зустріч з міністром інфраструктури Кріклієм В.А.

Підсумок зустрічі:

1) за їхнім проектом наказу стаж буде підтверджуватися через прикордонну службу, довідку ніде брати не потрібно, вони планують підтягувати довідки в електронному вигляді.

2) пообіцяв, що жодна людина не перейде з інспекції в МорАд 100%.

3) щодо тренажерних центрів сказав, що буде тільки кілька ТЦ, які будуть відповідати всім вимогам, щоб моряк міг сам проходити весь курс навчання.

МОРЯКИ ПРОТИ СИСТЕМИ

18.10.2020 провели перший автомобільний пробіг “Моряк проти системи”. Проїхалися колоною по місту і нагадали про себе⚓💪

Морська конференція

Про проблеми моряків можна писати нескінченно.

Коротко, що було озвучено спікерами на конференції: в сфері підготовки та дипломування моряків діє системна практика отримання посередниками і пов’язаними з ними посадовими особами неправомірної вигоди за оформлення документів про проходження тренажерної підготовки і при підтвердженні кваліфікації моряками.

Наявність посередників, в тому числі і у вигляді електронних агентів, не тільки позбавляє моряка можливості самостійно подаватися для виходу на засідання Державної кваліфікаційної комісії, а й без оплати їм неможливо успішно скласти іспит в ДКК. Штучно створені умови (затримки і вплив на роботу комісії) для того, щоб моряки, які не дали хабаря, не склали іспиту в ДКК. При цьому позитивна здача гарантується тільки при наданні моряками свідоцтв про проходження підготовки на бланках обраних навчальних тренажерних центрів, задіяних в корупційних схемах. Документи, отримані в інших тренажерних центрах, не гарантують позитивного складання іспитів. Це стало причиною підвищення цін такими клубними ТЦ.

Вперше за багато років українські моряки об’єдналися і готові на крайні заходи

5 жовтня 2020 року в Одесі відбулася «Перша Одеська конференція моряків». Вперше за багато років українські моряки об’єдналися. На жаль, причинами для об’єднання послужили негативні фактори. Останні місяці ситуація тільки загострюється. На прес-конференції, крім моряків були присутні і фахівці морської сфери. Спільними зусиллями на конференції були розроблені основні вимоги моряків, які вони мають намір найближчим часом реалізувати. Про проблеми моряків можна писати нескінченно. Коротко, що було озвучено спікерами на конференції: в сфері підготовки та дипломування моряків діє системна практика отримання посередниками і пов’язаними з ними посадовими особами неправомірної вигоди за оформлення документів про проходження тренажерної підготовки і при підтвердженні кваліфікації моряками. Наявність посередників, в тому числі і у вигляді електронних агентів, не тільки позбавляє моряка можливості самостійно подаватися для виходу на засідання Державної кваліфікаційної комісії, а й без оплати їм неможливо успішно скласти іспит в ДКК. Штучно створені умови (затримки і вплив на роботу комісії) для того, щоб моряки, які не дали хабаря – не склали іспиту в ДКК. При цьому позитивна здача гарантується тільки при наданні моряками свідоцтв про проходження підготовки на бланках обраних навчальних тренажерних центрів, задіяних в корупційних схемах. Документи, отримані в інших тренажерних центрах не гарантують позитивного складання іспитів. Це стало причиною підвищення цін такими клубними НТЦ. Як зазначила на конференції громадський діяч Крістіна Король, моряки по 2-3 місяці чекають, коли їм призначать здачу ДКК, а потім, якщо пощастить туди потрапити, то морякам задають такі питання, на які не один моряк не відповість. Цінова політика з 2018 року за оформлення документів значно змінилася – якщо в 2018 році за повний пакет документів моряк повинен був заплатити 1500 доларів, то в 2020 році – від 4,5 до 8,5 тисяч доларів. За словами старшого механіка Віктора Бугаєва, моряків об’єднала безпосередньо Крістіна Король. Їй не байдужа доля українського моряка, оскільки вона сама з сім’ї моряків. Спікерами на прес-конференції виступили:

  • віце-президент по морському праву ГО «Морська палата України» Іван Ніякий
  • Директор компанії «Л-Стрім» Леонід Монюк;
  • Глава наглядової ради БО «Ассоль» Світлана Фабрикант;
  • представник Міжнародної юридичної фірми Interlegal.

На конференції також був присутній представник «Одеського морського тренажерного центру», який розповів, яким чином зараз відбувається ліквідація інспекції: «Я сам електромеханік першого розряду. До 2015 року існувала система. Як тільки система почала давати збої – в 2015 році почали підвищуватися хабарі і дуже сильно. Що стосовно інспекції, як ми знаємо, 19 серпня був наказ Кабміну про ліквідацію інспекції. Міністр інфраструктури Владислав Криклій ж його підписав 30 вересня. Є такий наказ про ліквідаційну комісію – він не опублікований. Але у мене він є. В нього увійшли всі «схемотозники», тобто, ті хто створювали цю схему і зараз ліквідовуватимуть інспекцію. Для того, щоб перейти до Морської адміністрації. Найголовніше питання – це ліквідація реєстру. Все основне зло йде від реєстру моряків. Чому? Тому що це та складова частина інспекції за яку борються всі вищі органи. Тому що на реєстрі можна робити величезні гроші – і легальні, і нелегальні. Не секрет, багато хто знає, але чомусь не говорять, що реєстр бере 200 гривень за видачу кожного сертифіката, хоча насправді це все повинно видаватися безкоштовно».

На прес-конференції представник юридичної фірми Interlegal озвучив свій план вирішення проблем моряків, який полягає в зверненні до Антимонопольного комітету України. Однак, багато хто висловив сумніви щодо ефективності даного підходу, оскільки без політичної складової, на думку присутніх, назрілі питання в морській сфері буде реалізувати вкрай складно. Прес-конференція закінчилася тим, що моряки підтримали ініціативу створення громадської організації моряків, яка буде представляти їх інтереси. Одне з головних і наболілих питань для моряків на даний момент – це можливість піти в рейс. Організатори конференції складуть офіційний лист до Міністерства інфраструктури з даною вимогою і поставлять терміни для його реалізації. Якщо ж воно не буде виконано, то вони готові на крайні заходи.

РЕЗОЛЮЦІЯ MSC.417(97) (прийнята 25 листопада 2016 року)

ПОПРАВКИ ДО ЧАСТИНИ А КОДЕКСУ З ПІДГОТОВКИ І ДИПЛОМУВАННЯ МОРЯКІВ ТА НЕСЕННЯ ВАХТИ (КОДЕКС ПДНВ)

КОМІТЕТ З БЕЗПЕКИ НА МОРІ,

ПОСИЛАЮЧИСЬ на статтю 28(b) Конвенції про Міжнародну морську організацію, яка стосується функцій Комітету,

ПОСИЛАЮЧИСЬ ТАКОЖ на статтю XII і положення I/1.2.3 Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти 1978 року (далі – Конвенція) стосовно процедури внесення поправок до частини А Кодексу з підготовки і дипломування моряків та несення вахти (Кодекс ПДНВ),

НАГОЛОШУЮЧИ НА ТОМУ, що між вступом в силу Полярного кодексу і поправок до Конвенції ПДНВ буде перехідний період, і що розділ B-V/g Кодексу ПДНВ містить вказівки стосовно підготовки капітанів та осіб командного складу суден, які експлуатуються у полярних водах, які повинні застосовуватись Адміністраціями протягом перехідного періоду,

РОЗГЛЯНУВШИ на засіданні дев’яносто сьомої сесії, поправки до частини А Кодексу ПДНВ, запропоновані і розіслані відповідно до статті XII(1)(а)(і),

1. СХВАЛЮЄ, згідно з рубрикою iv підпункту а пункту 1 статті XII Конвенції, поправки до Кодексу ПДНВ, текст яких викладено в додатку до цієї резолюції;

2. ПОСТАНОВЛЯЄ, підрубрикою 2 рубрики “vii” підпункту “а” пункту 1 статті XII Конвенції, що вказані поправки до Кодексу ПДНВ вважаються прийнятими з 1 січня 2018 року, якщо до цієї дати більше однієї третини Сторін чи Сторони, загальний торговельний флот яких складає не менше 50% валової місткості світового торговельного флоту суден місткістю 100 регістрових тон або більше, не повідомлять Генеральному секретарю Організації про свої заперечення до поправок;

3. ПРОПОНУЄ Сторонам звернути увагу на те, що згідно з рубрикою “ix” підпункту “а” пункту 1 до статті XII Конвенції, поправки, що додаються до Кодексу ПДНВ набирають чинності 1 липня 2018 роки після їх прийняття згідно з зазначеним вище пунктом 2;

4. ЗАКЛИКАЄ Сторони внести поправки до розділу A-I/11 та правила A-V/4 на ранній стадії;
5. ПРОСИТЬ Генерального секретаря, в рамках статті XII(1)(a)(v) Конвенції, передати засвічені

копії цієї резолюції та тексту поправок, який викладено у додатку, усім Сторонам Конвенції;

6. ПРОСИТЬ ТАКОЖ Генерального секретаря передати копії цієї резолюції та її додатка Членам Організації, які не є Сторонами Конвенції.

ДОДАТОК

ПОПРАВКИ ДО ЧАСТИНИ А КОДЕКСУ З ПІДГОТОВКИ І ДИПЛОМУВАННЯ МОРЯКІВ ТА НЕСЕННЯ ВАХТИ (ПДНВ)

ГЛАВА I – Загальні положення
1. У розділі A-I/11, після пункту 3, додається новий пункт:

«4 Збереження професійної придатності для капітанів та осіб командного складу суден, які експлуатуються у полярних водах, що вимагається згідно з правилом I/11, повинно встановлюватися:

2.

1. схваленим стажем роботи на судні, з виконанням при цьому функцій відповідно до отриманого диплома, протягом загалом не менше двох місяців з попередніх п’яти років; або

2. виконання функцій, що вважаються еквівалентними стажу роботи на судні, який вимагається пунктом 4.1; або

3. проходження схваленої перевірки; або

4. успішного закінчення схваленого курсу або курсів підготовки. У розділі A-I/14, після пункту 3, додається новий пункт:

«4 Компанії повинні забезпечувати, щоб капітани та особи командного складу на пасажирських суднах, пройшли ознайомлювальну підготовку для того, щоб здобути здібності, які будуть відповідати майбутнім посадам та обо’вязкам і відповідальності, беручи до уваги рекомендації, викладені у розділі B-I/14 пункту 3 цього Кодексу”.

Глава V – Стандарти стосовно вимог для спеціальної підготовки персоналу певних типів суден 3У главі V, існуючий розділ A-V/2 замінено наступним:

Розділ A-V/2
Обов’язкові мінімальні вимоги для підготовки та кваліфікації капітанів, осіб командного і рядового складу та іншого персоналу пасажирських суден

Ознайомлювальна підготовка стосовно дій у випадку виникнення аварійної ситуації на пасажирському судні

1. Весь персонал, який працює на пасажирських суднах, що здійснюють міжнародні рейси до призначення на судно для виконання службових обов’язків чи робіт, повинен здобути здібності, що відповідають їхнім обо’вязкам та відповідальності:

Сприяти реалізації планів дій в аварійних ситуаціях, інструкцій та процедур

1. Ознайомитись з:

1.1 загальними заходами безпеки на борту судна;

1.2 розміщенням необхідного обладнання для забезпечення безпеки та аварійно-рятувального обладнання, в тому числі рятувальних засобів;

1.3 важливістю особистої поведінки в аварійній ситуації; та
1.4 обмеженнями стосовно використання ліфтів та ескалаторів під час аварійних ситуацій.

Сприяти ефективному спілкуванню з пасажирами під час аварійних ситуацій: Уміти:

2.1 спілкуватися робочою мовою судна;
2.2 невербально передавати інформацію з безпеки; а також

2.3 розуміти одну з мов, на якій можуть передаватися термінові оповіщення на судні під час аварійних ситуацій або тренувань.

Підготовка з питань безпеки для персоналу, який здійснює безпосереднє обслуговування пасажирів у пасажирських приміщеннях

1. Весь персонал, який здійснює безпосереднє обслуговування пасажирів в пасажирських приміщеннях, до призначення на судно для виконання службових обов’язків чи робіт, повинен пройти додаткову підготовку з питань безпеки, яка вимагається пунктом 6 правила V/2, що забезпечує, принаймні, отримання таких навичок:

Спілкування:

1. Уміння підтримувати спілкування з пасажирами під час аварій, беручи до уваги:
.1.1 мову або мови, що використовується основною масою пасажирів, які перевозяться конкретним рейсом;

.1.2 вірогідність того, що уміння використовувати елементарний словниковий запас англійської мови для основних інструкцій, може забезпечити спілкування з пасажиром, що потребує допомоги, незалежно від того, говорять пасажир і член екіпажу однією мовою чи ні;

.1.3 можливу необхідність спілкування під час аварійної ситуації за допомогою деяких інших засобів, таких як демонстрація, жести або привернення уваги до місць розташування інструкцій, місцями збору, рятувальним засобам або шляхам евакуації у тому разі, коли усне спілкування практично неможливе;

.1.4 обсяг повних інструкцій з безпеки, наданих пасажирам їхньою рідною мовою або мовами; а також

.1.5 мови, якими можуть транслюватися оголошення під час аварійних ситуацій або навчань по тривогам для повідомлення найважливіших порад пасажирам та полегшення дій екіпажу з надання допомоги пасажирам.

Рятувальні засоби .
2 Уміння продемонструвати пасажирам використання індивідуальних рятувальних засобів.

Процедури посадки та висадки пасажирів

.3 Посадка й висадка пасажирів, звертаючи особливу увагу на інвалідів та осіб, які потребують допомоги.

Підготовка з управління неорганізованими масами людей на пасажирському судні

3. Капітани, особи командного складу, рядовий склад до призначення на судно для виконання службових обов’язків чи робіт, визначені відповідно до розділів II, III і VII та інший персонал, призначений згідно розкладу по тривогах для надання допомоги пасажирам у надзвичайних ситуаціях на пасажирських суднах, повинні:

1 успішно пройти підготовку з управління неорганізованими масами, яка вимагається пунктом 7 правила V/2, як зазначено в таблиці A-V/2-1; а також

2 надати доказ того, що підготовка була завершена відповідно до таблиці A-V/2-1. Підготовка з управління та поведінки людей у кризових ситуаціях

4. Капітани, старші помічники капітанів, старші механіки, другі механіки та будь-які особи, призначені згідно розкладу по тривогах як відповідальні за безпеку пасажирів під час аварійних ситуацій, до призначення на судно для виконання службових обов’язків чи робіт, повинні:

1. успішно пройти схвалену підготовку з управління та поведінки людей у кризових ситуаціях, яка вимагається пунктом 8 правила V/2, викладених у таблиці A-V/2-2; а також

2. надати доказ того, що вони досягли необхідного стандарту компетентності відповідно до методів та критеріїв для оцінки компетентності, наведених у колонках 3 і 4 таблиці A-V/2- 2.

Підготовка з питань безпеки пасажирів, безпеки вантажу та водонепроникності корпусу судна

5. Капітани, старші помічники капітанів, старші механіки, другі механіки та кожна особа, на яку покладена безпосередня відповідальність за посадку та висадку пасажирів, завантаження, розвантаження або кріплення вантажу чи закриття отворів у корпусі судна, до призначення на судно для виконання службових обов’язків чи робіт, повинні пройти підготовку з питань безпеки пасажирів, безпеки вантажу та водонепроникності корпусу судна, яка вимагається пунктом 9 правила V/2, що забезпечує, принаймні, отримання таких умінь, що відповідають їхнім обов’язкам та відповідальності:

Процедури завантаження і посадки

1. Уміння належним чином застосовувати процедури, встановлені для судна, стосовно:
.1.1 завантаження й розвантаження автотранспортних засобів, залізничних вагонів та інших вантажних транспортних одиниць, зокрема

пов’язане з цим спілкування;

.1.2 спуску та підйому рамп;

.1.3 установка та кріплення розбірних автомобільних палуб; а також

.1.4. посадки і висадки пасажирів, звертаючи особливу увагу на інвалідів та осіб, які потребують допомоги.

Перевезення небезпечних вантажів

.2 Уміння застосовувати спеціальні заходи застереження, процедури та вимоги стосовно перевезення небезпечних вантажів на пасажирських суднах ро-ро.

Кріплення вантажів .3 Уміння:

.3.1 правильно застосовувати положення Кодексу безпечної практики розміщення та кріплення вантажів відносно автотранспортних засобів, залізничних вагонів та інших вантажних транспортних одиниць, що перевозяться на судні; а також .

3.2 належним чином використовувати обладнання для кріплення вантажу та надані матеріали, беручи до уваги їхні обмеження.

Розрахунок остійності, посадки та напружень корпусу судна

.4. Уміння:

.4.1 правильно використовувати надану інформацію про остійність та напруження у корпусі;

.4.2 розраховувати остійність та посадку судна для різних умов завантаження, використовуючи прилади розрахунку остійності або надані комп’ютерні програми;

.4.3 розраховувати навантаження на палуби; а також

.4.4 розрахувати вплив транспортування баласту та палива на стійкість, рівновагу та міцність судна.

Відкриття, закриття та кпіплення засобів закриття отворів у корпусі

.5 Уміння:

.5.1 правильно застосовувати процедури,установлені для судна стосовно відкриття, закриття та кріплення носових, кормових та бортових дверей і рамп, а також правильно експлуатувати пов’язані з ними системи; а також

.5.2 проводити перевірки належного забезпечення водонепроникності закриттів.

Атмосфера на палубі з горизонтальним способом завантаження і розвантаження

6. Уміння:

.6.1 використовувати обладнання, за його наявності, для догляду за станом атмосфери в приміщеннях з горизонтальним способом завантаження і розвантаження; а також

.6.2 правильно застосовувати процедури, встановлені для судна відносно вентиляції приміщень з горизонтальним способом завантаження і розвантаження під час завантаження та розвантаження автотранспортних засобів, у рейсі та у випадках аварійних ситуацій.

НАКАЗ № 39

Про внесення змін до деяких наказів Міністерства інфраструктури України

Відповідно до Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти 1978 рокуКодексу торговельного мореплавства України, Кодексу з підготовки і дипломування моряків та несення вахти, абзаців п’ятдесят другого та п’ятдесят шостогопідпункту 13, абзацу двадцять четвертого підпункту 31, абзацу п’ятого підпункту 42 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2015 року № 460, НАКАЗУЮ:

1. Внести до наказу Міністерства інфраструктури України від 07 серпня 2013 року № 567«Про затвердження Положення про порядок присвоєння звань особам командного складу морських суден», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 23 серпня 2013 року за № 1466/23998, такі зміни:

1) заголовок наказу викласти в такій редакції:

«Про затвердження Положення про звання осіб командного складу морських суден та порядок їх присвоєння»;

2) пункт 1 викласти в такій редакції:

«1. Затвердити Положення про звання осіб командного складу морських суден та порядок їх присвоєння, що додається.».

2. Затвердити Зміни до Положення про порядок присвоєння звань особам командного складу морських суден, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07 серпня 2013 року № 567, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 серпня 2013 року за № 1466/23998, що додаються.

3. Внести до наказу Міністерства інфраструктури України від 18 жовтня 2013 року № 811«Про затвердження зразків документів осіб командного складу та суднової команди морських суден, що засвідчують належну кваліфікацію для займання посади на судні та ідентифікують їх власників», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 листопада 2013 року за № 1902/24434 (із змінами), такі зміни:

1) абзац дев’ятий пункту 1 викласти в такій редакції:

«свідоцтва фахівця осіб командного складу, яким не передбачено присвоєння звань, боцмана (суднового), рефрижераторного моториста, інших осіб суднової команди (додаток 11);»;

2) пункт 2 викласти в такій редакції:

«2. Державному підприємству «Адміністрація морських портів України» забезпечувати централізоване замовлення необхідної кількості бланків документів осіб командного складу та суднової команди морських суден, що засвідчують належну кваліфікацію для займання посади на судні та ідентифікують їх власників, згідно з додатками 1 – 12 до цього наказу.»;

3) доповнити наказ після пункту 2 новим пунктом 3 такого змісту:

«3. Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків забезпечувати централізоване замовлення необхідної кількості бланків послужної книжки моряка згідно з додатком 13 до цього наказу.».

У зв’язку з цим пункти 3 – 7 вважати відповідно пунктами 4 – 8.

4. Внести до наказу Міністерства інфраструктури України від 18 жовтня 2013 року № 812«Про затвердження Порядку видачі кваліфікаційних документів особам командного складу суден, персоналу яхт, які не займаються комерційними перевезеннями, і особам суднової команди морських суден», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 листопада 2013 року за № 1950/24482, такі зміни:

1) заголовок наказу викласти в такій редакції:

«Про затвердження Порядку видачі кваліфікаційних документів особам командного складу суден та суднової команди морських суден»;

2) пункт 1 викласти в такій редакції:

«1. Затвердити Порядок видачі кваліфікаційних документів особам командного складу суден та суднової команди морських суден, що додається.».

5. Затвердити Зміни до Порядку видачі кваліфікаційних документів особам командного складу суден, персоналу яхт, які не займаються комерційними перевезеннями, і особам суднової команди морських суден, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 18 жовтня 2013 року № 812, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 листопада 2013 року за № 1950/24482, що додаються.

6. Внести до наказу Міністерства інфраструктури України від 18 жовтня 2013 року № 813«Про затвердження Порядку підтвердження кваліфікації й дипломування осіб командного складу суден, персоналу яхт, які не займаються комерційними перевезеннями, і осіб суднової команди морських суден», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 листопада 2013 року за № 1901/24433, такі зміни:

1) заголовок наказу викласти в такій редакції:

«Про затвердження Порядку підтвердження кваліфікації та дипломування осіб командного складу суден та суднової команди морських суден»;

2) пункт 1 викласти в такій редакції:

«1. Затвердити Порядок підтвердження кваліфікації та дипломування осіб командного складу суден та суднової команди морських суден, що додається.».

7. Затвердити Зміни до Порядку підтвердження кваліфікації й дипломування осіб командного складу суден, персоналу яхт, які не займаються комерційними перевезеннями, і осіб суднової команди морських суден, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 18 жовтня 2013 року № 813, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 листопада 2013 року за № 1901/24433, що додаються.

8. Департаменту морського та річкового транспорту забезпечити:

подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;

оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.

9. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

10. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ю. Васькова.

Back To Top