Вимога 1
Викоренити корупційну вісь зла – ідеологів, фундаторів та керівників корупційного злочинного угрупування Вілена Шатворяна та Ігоря Щедрова, які мають великий вплив на міністра інфраструктури та інших функціонерів морської галузі. Звільнити Міністра інфраструктури України Владислава Криклія, в.о. голови Держслужби морського та річкового транспорту України Андрія Глазкова;
Вимога 2
Внести зміни до ст. 51 Кодексу торговельного мореплавства України в частині визначення умов, при дотриманні яких, моряки зможуть отримувати повторне підтвердження дійсності дипломів без складання іспитів у державних кваліфікаційних комісіях.
Цей алгоритм передбачений у Міжнародній конвенції про підготовку і дипломування моряків, яку Україна ратифікувала ще у 1996 році. Відповідний законопроєкт N3944 був зареєстрований ще 29/07/2020, але більш, ніж півроку комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури відмовляється розглянути проєкт та винести його не пленарне засідання ВРУ.
Посилання на законопроєкт.
ВИМАГАЄМО у найближчий час розглянути законопроєкт та винести його на пленарне засідання.
Вимога 3
Підписати проєкт наказу Міністерства інфраструктури України щодо спрощення системи дипломування від 02/11/2020, який пройшов громадське обговорення, до якого були внесені правки від всіх експертів морської галузі, але який був несподівано відкликаний Міністром.
Вимога 4
Вирішити питання з верифікацією в Державному реєстрі моряків України.
На сьогодні верифікація можлива лише через незаконних посередників – агентів, які пропонують морякам передати їм оригінали всіх документів (зокрема паспорти), оплатити послугу та миттєву отримати верифікацію. Крім того, потрібно оприлюднити інформацію, хто є розпорядником Державного реєстру моряків України, де зберігаються особисті дані, чи дотримуються вимоги ЗУ «Про захист телекомунікаційних мереж».
Вимога 5
Завершити порочну практику легітимності сертифікатів тільки своїх «клубних» тренажерних центрів, які є ланками корупційної схеми».
На сьогодні серед 45 існуючих тренажерних центрів лише 6 є «клубними», всім інші центри фактично не можуть повноцінно працювати та змушені припиняти діяльність.
Вимога 6
Припинити ганебну практику вимагання «першої корупційної перепустки для кадетів».
Коли після завершення навчання курсантів змушують здавати додаткові іспити в Державній кваліфікаційній комісії, які неможливо здати без хабаря.
Вимога 7
Здійснювати жорсткий контроль обов’язкових кваліфікаційних вимог до керівництва Морській Адміністрації та керівництва структурних підрозділів, які займаються дипломуванням і виконанням наглядових і контрольних функцій – морську освіту, досвід роботи на морських судах та в системі дипломування моряків.
Вимога 8
Створення прозорої системи проведення електронних іспитів з урахуванням найкращих прикладів, які успішно працюють в інших країнах – від програмного забезпечення до оприлюднення тестів.
Вимог 9
Перевести в Одесу Центральні органи Морської Адміністрації України та створити в Одесі відкритий (другий) реєстр суден України.